Freelance Jobs

6 septembrie 2010

Footballidentity


     Astazi va prezint urmatorul joc Footballidentity. Este un browser games , un manager sportiv. Nu este un simplu manager sportiv ,in acest joc tu joci pur si simplu ,te prezinti la meci te pozitionezi ,decizi ce actiuni faci . 


La inceputul jocului poti sa iti alegi cariera caracterului. Ai de ales intre :  

1.Fotbalist -  iti antrenezi jucatorul si joci meciurile echipei tale.
2. Manager - iti creezi propria echipa sau preiei o echipa creata , cumperi jucatori ,selectezi tactica si faci schimbari in timpul meciului.
3. Jurnalist - scrii articole in presa ,iei interviuri jucatorilor , managerilor ,faci statistici.

     In momentul de fata sunt create doar ligile nationale. Romania are 4 Ligi :League 1A ROU ,League 2A ROU League 2B ROU League 3A ROU  .Liga Campionilor care este o competitie neoficiala jocul fiind inca in varianta beta.

Povestea caracterului meu 
     Am aflat de acest joc in urma cu un an si ceva . Am intat si eu sa vad cum e . M-am facut fundas central si dupa numai o zi am si primit o oferta de la prima echipa creata in Romania Mean Machine . Cu timpul am devenit titular si asa am ramas si acuma tot titular si jucator la Mean Machine . In decursul acestor 4 sezone am castigand 3 titluri si un loc 3 in Liga I Ro.Mean Machine este cea mai titrata echipa din Romania. In decursul acestor 4 sezoane am jucat peste 75 de meciuri si am castigat urmatoare premii :

Awards S3




Top Team Clearer 0,2




Top Team Tackler 79,2%









Awards S4




Top Important Team Passer0,7 




Top Team Man of the Match 5 




Top Team Key Tackler 0,1

 Urmatorele proiecte ale adminilor  
Crearea federatilor nationale 
Crearea echipelor nationale 

Situri utile :


Ne vedem pe teren si pe forum !!!


4 comentarii: